NU

vrijdag 28 januari 2011

Open Avond

op een ochtend was de KEES BOEKEHAL door grappenmakers omgetoverd tot de HEES KOEKEBAL..
wat een goeie grap!! Ik kan het niet helpen maar toen ik het zag moest ik zo hard lachen en vergeet ik wat een werk het is om het allemaal weer in originele staat te krijgen. Inmiddels is het allang weer de KEES BOEKEHAL, de sportaccomodatie van de school 

Vanavond is het open avond op het Middelbaar en wij gaan met Floyd kijken en vooral voelen of dit de plek is waar hij over 1,5 jaar echt jaar toe wil  Voor hem is het overduidelijk dat hij op de Werkplaats blijft, dat snap ik ook wel, als je daar al sinds je tweede jaar met veel plezier naar school gaat. Veel kinderen die hij kent blijven op de Werkplaats en niet onbelangrijk...de school staat bijna in onze achtertuin (lekker lang in bed blijven liggen). We gaan toch ook nog een kijkje nemen op het Bonifatitius College in Utrecht en het Jordan College in Zeist en dan mag hij een definitieve keuze maken...maar gelukkig duurt dat nog een jaar

1 opmerking:

  1. Ga je morgen naar het Boni? Dan gaan wij elkaar treffen en dat lijkt me heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen