NU

vrijdag 3 september 2010

Nazomer

Zomer 2010 loopt nu echt op z'n eind, de bomen hangen vol met eikels en kastanjes.
Het wordt  al vroeger donker en het koelt 's avonds flink af. Jammer,van mij zou het altijd zomer mogen zijn, lekker lang licht en bij voorkeur 25 graden. Als ik zou mogen kiezen zou ik het liefst in Californië wonen, ik heb er een jaar gewoond en alles klopt daar. Woon je in het zuiden dan heb je altijd zomer, heerlijke zee en mooie stranden en toch is het in de winter maar een paar uur rijden en je zit midden in de sneeuw. De natuur is er adembenemend mooi, het eten is zalig, de wijn is Goddelijk lekker en de mensen zijn erg aardig.
ik hou van spullen uit de natuur verzamelen, schelpen, zand, stenen, ik stop al mijn hele leven vanalles in mijn zakken. Gisteravond had ik een leuke vondst van eikels en kastanjes. Vooral als ze nog groen zijn vind ik ze het mooist. 

en niet één is er hetzelfde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten