NU

zondag 26 september 2010

Freubelen


Vorige week ben ik gestart met een intensieve cursus coaching, tot eind oktober ben ik ieder weekend weg.  Zelf wordt ik op allerlei vlakken flink onder handen genomen en zal ik zelf ook leren coachen. Eén van de startopdrachten was het maken van een wensbord. Lekker om een beetje te scheuren en te plakken en je fantasie verder zijn gang laten gaan. Mijn wensbord is er een geworden met veel metaforen.

Gister moest ik mijn wensbord presenteren aan de groep, het verhaal erachter moet kloppen, je houding moet in balans zijn, je ademhaling moet onder controle zijn, je contact met de groep moet goed zijn en je moet de aandacht van de groep weten vast te houden. Best moeilijk en spannend en moeilijk om dat allemaal goed te doen..maar wel heel leuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten