NU

vrijdag 6 mei 2011

Citroenen


Sterk vind ik deze .. heb je citroenen dan drink je citroenlimonade, zo simpel is het en zo is het met alles

Deze woorden doen mij altijd denken aan een goede raad die ik ooit kreeg, al was die van een hele andere strekking. Lang, lang geleden werkte ik af en toe voor een diamantair in Tel Aviv. Hij was een heel klein mannetje, pikzwarte krullen en een grote gouden bril. Op een keer keek hij mij door die gekke bril heel ernstig aan en hij zei: " Emmy, never forget my advice in life..if you work with diamonds, you'll earn diamonds and if you work with shit, you'll earn shit" ..."and that's why I work with diamonds". Ik denk nog vaak aan zijn advies, al heb ik met de diamonds niet veel gedaan , gelukkig ook niet met de shit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten