NU

woensdag 2 februari 2011

Krant

Wij zijn krantlezers, althans Harold leest de krant van voor naar achter en weer terug en sinds kort hebben we zelfs een digitaal abonnement. Ik ben meer van de snelle scan, ik lees graag korte stukjes, columns en bijlages. Ook ben ik erg scheurderig. Als ik weinig tijd heb en een artikel toch wil lezen dan scheur ik het uit en leg het weg,  het kan voorkomen dat ik er dagen later pas naar kijk. Zo ook deze recensie van afgelopen vrijdag. In Galerie Wouter van Leeuwen te Amsterdam zijn er tot en met 12 februari foto's te zien van Jackie Kennedy-Onassis, allemaal geschoten door Ron Galella met wie zij een haat liefde verhouding had. Hij zat altijd achter haar aan en lag jaren voor de deur van haar woning in New York. Zonder hem was ze nooit het stijlicoon geworden en dat wist wist ze. Prachtige zwart-wit foto's http://www.woutervanleeuwen.com/ als het lukt ga ik kijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten