NU

zaterdag 26 februari 2011

De Kemphaan




Vandaag waren we in Almere in De Kemphaan, een natuurgebied met als centrum het gelijknamige restaurant. Er was een biologische markt met streekprodukten, je kon op stap met de boswachter of je kon foto's maken met een natuurfotograaf. Harold ging met de kinderen een speurtocht doen met de boswachter en ik koos ervoor om met de fotograaf mee te gaan. Ik heb in dat uur zo ontzettend veel geleerd, zijn manier van kijken naar de natuur was zo anders. Iets wat voor mij ogenschijnlijk heel saai was wist hij nog een mooie compositie van te maken...NU afwachten wat ik er mee ga doen.
(Mickey heeft een perfect gevoel voor timing, hij loopt altijd op het juiste moment door het beeld. Deze foto's zijn gemaakt voordat ik mijn rondje ging lopen met de fotograaf)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten