NU

dinsdag 15 februari 2011

Ketting

Er zijn vandaag een heleboel dingen waarover ik zou kunnen "bloggen" .....het contact met mijn neef Jan, waar ik jaren geen contact mee heb gehad en binnenkort weer ga zien,  een lieve mail van een vriendin uit Heerlen, een grappig telefoontje van mijn hartsvriendin uit Heiloo, een interessant gesprek met een scheepsbouwer, de bokkenpruik van Mickey, Harold die in een flow zit met zijn werk en heel gelukkig thuis kwam, een wandeling met een collega, de minder lekkere avondmaaltijd die ik heb gemaakt, of de pollen-allergie van Floyd. Ik heb besloten dat ik ga bloggen over mijn nieuwe ketting....gekregen van Floyd, gemaakt door twee meisje uit zijn klas. Heel vindingrijk en sustainable zijn de platgeslagen Nespresso cupjes. Die ketting is mij meer waard dan iedere Tiffany ketting in de wereld... of overdrijf ik NU een beetje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten