NU

vrijdag 31 december 2010

Goodbye 2010

31 december is toch altijd weer een rommelige dag. Ik zat al vroeg bij de kapper voor een feestelijke coupe voor vanavond. Terwijl wij oliebollen en appelflappen stonden te bakken liepen de kinderen buiten te knallen met vuurwerk (bij iedere knal hoop ik dat het goed gaat, ik blijf het troep vinden) Er lopen wat mensen aan voor een bolletje en een glaasje en we hebben de balans van het jaar opgemaakt "count your blessings" het was een goed jaar...kom maar op met 2011, ik heb er zin in. Wat mijn goeie voornemens zijn? Van sommige dingen wat meer en van andere dingen wat minder vul het zelf maar in ..meer fiets minder auto, meer champagne minder vlees, meer doen minder denken, meer lachen minder mopperen, meer kaartjes sturen minder sms-en, meer vakantie minder werken (als dat zou kunnen) en zo kan ik nog wel even doorgaan.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten