NU

zondag 5 juni 2011

Schrijven

The quick brown fox jumps over the lazy dog, een zinnetje met alle letters van het alfabet.

Als bijlage bij een blad zat een klein oefenschriftje wat het met de hand schrijven moet stimuleren.  Ik heb geprobeerd weer echt te schrijven zoals het mij is geleerd door juffrouw Stroom in de eerste klas van de lagere school. Het was nog een hele klus om netjes aan elkaar te schrijven. Sinds de middelbare school heb ik een eigen handschrift ontwikkeld en dat is eigenlijk zo gebleven. Sommige letters moest ik echt weer oefenen, de r en x lukte niet zo best. Ooit is een sollicitatiebrief van mij geanalyseerd door een grafoloog, zoals dat heet. Ik weet niet meer precies wat er uit is gekomen, ik weet alleen nog dat ze mijn letter f heel verwarrend vond....ondanks de gekke f  kreeg wel de baan.


1 opmerking:

  1. Erg leuk! Als juffrouw Stroom zou weten dat je het na 41 jaar nog over haar hebt zou ze vast verguld zijn!

    BeantwoordenVerwijderen