NU

maandag 13 juni 2011

Dat was 't dan




Zondag 13 juni 2010 plaatste ik ditzelfde fotootje als eerste berichtje op mijn Blog en
NU 365 dagen later gebruik ik ditzelfde fotootje voor mijn laatste bericht.
Eén jaar lang heb ik geprobeerd een deel van mijn leven vast te leggen, mijn gezin, mijn werk, dingen die mij opvielen, dingen die mij raakte, dingen waar ik blij van werd, dingen die ik mooi vond, dingen die voor mij belangrijk waren en dingen waar ik van hou. Iedere dag was het weer een heel proces, 's morgens wist ik vaak nog niet wat het zou worden...het ontstond gewoon. Ik heb gekeken, ik heb geobserveerd, gefotografeerd, nagedacht, onderzocht en heb vooral iedere dag heel bewust beleefd en geleefd. NU ik alles nog eens teruglees dan zou ik het afgelopen jaar zo nog een keer over doen. De verleiding om door te gaan is heel groot, ik zou met gemak nog een jaar vol krijgen want vergeet niet......er is altijd weer een morgen en je kunt altijd weer opnieuw beginnen.  

Liefs
Emmy


  


2 opmerkingen:

  1. Ik vond het leuk om het te lezen. Heb het idee dat ik je opnieuw heb leren kennen.
    Gewoon NU doorgaan (al dan niet erover bloggend)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NU heb ik een heel goed beeld gekregen ban jouw leven! Wat mij betreft mag je NU weer beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen