NU

zondag 27 juni 2010

Heiloo en omstreken


Gister was een echte feestdag voor mij. Ik zat al vroeg in de auto op weg naar Heiloo. De hele dag op de lippen van Marije en Gilles gezeten en ik heb het werkelijk opgeslokt. Gilles is een ouwe flirtkont en het lukt hem om de hele dag mijn aandacht te vangen. Wat een liefde voel ik voor dat kleine mannetje maar dat is ook niet zo heel moeilijk want hij is zoooooooo lief.



http://www.gasterijkruisberg.nl/  (monte de la croce)

We hebben een lange wandeling gemaakt door de duinen van Heemskerk en onderweg gestopt bij een boerderij voor een broodje. Als je geen fan bent van gevleugde vrienden dan wordt je toch wel een beetje nerveus als je dit bord passeert. De meesjes heb ik niet gezien maar de kippen wel, die rukten in groepen op richting onze tafel...."ze doen niks" "ze zijn bang voor jou" .. het zal allemaal wel zo zijn maar ik blijf het griezelige beesten vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten