NU

vrijdag 26 november 2010

Pech

 

Nu het zo koud wordt vond ik het vandaag wel lekker om  mezelf te trakteren op wat fijne spullen van KOH . De aardige mevrouw gaf mij een heerlijke behandeling aan handen en nagels en als dank voor mijn aankopen kreeg ik van haar een gratis lakje. Ze hebben  wel 120 kleuren en ik heb met veel zorg een kleurje uitgekozen wat bij mij past. Ik ben niet zo heel erg van de nagellak maar soms kan het wel mooi zijn. Omdat ik er zo blij mee was pakte ik thuis mijn aankopen snel uit.. mijn handen waren nog zacht en glad en het flesje gleed uit mijn handen pats.. in twee stukken op de grond. De inhoud lag overal (wat zit er veel in zo'n flesje). Met behoorlijk de pest erin heb ik alles schoongemaakt. Getver dit soort dingen kan ik dan zo van balen, gelukkig kan ik het ook heel snel vergeten en er NU alweer om lachen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten